Pitkät päivät ja voimat poissa

Olen pari päivää miettinyt mitä kirjoittaisin, mutta pää lyö tyhjää. Pitkien työpäivien jälkeen olen ollut niin väsynyt että olen vain torkkunut sohvalla. Harmittaa, etten ole saanut teille mitään luettavaa aikaisemmin tällä viikolla, eikä oikein tätäkään voi sanoa kunnon lukemiseksi.

Minulla on viikonlopuksi kyllä aihe tänne blogin puolelle ja yritän sen saada valmiiksi viimeistään sunnuntaina. Koska minulla ei ole mitään muuta tälle päivälle teille tarjota, toivotan teille ihanaa viikonloppua.
 
I have tried to think about what to write couple days ow, but the head hits a blank. After working long hours I have been so tired, that I have just napped on couch. I'm sorry I did not have any readings to you earlier this week.

I have a topic for this weekend on the blog and I'm trying to get it done by Sunday. Since I have nothing else to offer you this day, I wish you a wonderful weekend.

Ei kommentteja